W związku z rozwojem firmy NetCore poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Nasza firma zajmuje się szeroko pojętym serwisem komputerowym, poczynając od instalacji systemów operacyjnych, przez konfiguracje serwerów po modernizacje i instalacje sieci komputerowych.
Wymagania:
– doświadczenie w obsłudze klienta (CallCenter, sprzedaż bezpośrednia)
– znajomość branży IT
– swoboda w nawiązywaniu kontaktów
– pewność siebie
Obowiązki:
– do głównych zadań osoby odpowiedzialnej na tym stanowisku będzie umawianie spotkań w firmach zainteresowanych usługami Naszej Firmy
– podtrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy
– możliwość bezpośredniej sprzedaży usług Firmy
Oferujemy:
– umowę zlecenie, o dzieło (okres próbny)
– umowa o pracę (etat)
– wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyniku do 20%
Czekamy na Państwa CV.
Informujemy, że odpowiemy na każde nadesłane CV, bez względu na to czy będzie to odpowiedź negatywna czy pozytywna!
Przypominamy o dołączeniu klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)”